lördag 10 oktober 2009

stora lilla ego

2009.10.10. // stora lilla ego // somliga skulle nog kanske säga att jag är en kvinna inuti en mans kropp eller en bitternaiv romantiker eller minnas mig som den som tackade nej till meningslöst och okomplicerat tröstsex medan andra blankt skulle påstå att jag är en machoman med sexmissbrukartendenser och en bekräftelsevampyr som suger kärlek ur en men inte har någon att ge själv, någon annan skulle hävda att jag verkar totalt isig och opålitlig, en kameleont som antagligen bara är jävligt ytlig innerst inne, ett megalomaniskt stort ego som ibland slår över i självförakt, eller ett barn som aldrig vill göra något trist men som levt tillräckligt länge för att bli cynisk, och där ytterligare en annan utan att tveka skulle påpeka att jag var hennes livs knull skulle andra nog bara minnas att jag var konstig, kanske till och med en vardagspsykopat som kan släppas loss vilken sekund som helst och alla har de antagligen helt rätt //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar