fredag 11 september 2009

mono-machiine

2009.09.11. // mono-machiine // okej så nina är tillsammans med sin kille sen många år tillbaka men hon har aldrig kommit tillsammans med honom eller någon annan man alls för den delen och det är inte så att hon har låtsats komma heller, han är helt införstådd med att hon inte kommer av det dom gör men han verkar inte överdrivet intresserad av att anstränga sig eller förändra det nu, det verkar nästan som att han gett upp och det gör att hela relationen känns väldigt trött, och väldigt få av de olika männen som hon har knullat med innan [hon påstår att hon aldrig varit otrogen även om hon verkligen varit sugen] har intresserat sig speciellt mycket över att se henne komma eller kanske har de inte ens fattat att hon inte kommer säger hon, eftersom hon alltid låter mycket oavsett, och vi pratar om hur hon tittar mycket på porr på internet och smeker sig själv och jag säger att jag inte fattar hur man inte kan vara mer intresserad av att ta på sin tjej och hur jag hade smekt henne nu om jag kunde men det kan jag ju inte även om vi verkligen vill det båda två, men så kommer hon på att vi kanske kan onanera tillsammans utan att det räknas som otrohet och inom tio minuter sitter vi framför varandra men vi är lite hämmade och blyga, så inom kort har hon hittat lite porr som hon sätter på och vi lägger oss bredvid varandra så nära som man kan utan att nudda varandra och så tar vi sakta och tysta på oss själva under hennes täcke till att börja med, långsamt och sedan lite snabbare, och jag sneglar mot henne där hon ligger och tittar på porren som verkar handla om en rymdstation där alla ligger med alla och snart visar det sig att en av dem har fått aids, och jag känner att ämnet stör mig lite men inte tillräckligt för att jag ska tappa ståndet och hennes hand rör sig rytmiskt runt omkring klittan och ibland mer rakt på och lite snabbare och våra andetag blandas och blir tyngre och jag känner att doften av våra kön ligger tung ovanför oss i rummet och att jag är nära att komma men jag vill vänta in henne så jag saktar ned något tills hon börjar mumla saker och sen kommer hon så jag sprutar min sats in i hennes täcke och hon exploderar verkligen av kåtheten som byggts upp av allt prat och all spänning och vi ligger tryckta mot varandra efteråt och pratar om onani och jag undrar om hon aldrig tar på sig själv inuti fittan, mot den trubbiga väggen, eftersom jag tidigare varit helt besatt av att bli sprutad på av de tjejer jag varit med och väldigt bortskämd med att de kunnat få fontänorgasmer, samtidigt som hon lyssnar intresserat och nekar till att ha testat det och till att någon man skulle ha testat det på henne med, och jag vet ju att det inte är för alla, en del tjejer kan inte göra det, andra tycker att det är lite jobbigt med trycket så nära urinblåsan medan andra har blivit helt wowade, men jag lyckas göra henne intresserad av hur hon ska göra det på egen hand genom att föra in fingrarna och bukta dem uppåt mot framväggen mot den svampiga eller trubbiga delen och hon säger att hon kanske kan testa det nån gång och vi reser snart på oss och går ut för att ta en kaffe i hennes kvarter och vi pratar mer om hur jag gjort det på en tjej som sprutade så mycket att det nästan blev ett problem, innan nina inser att hon måste träffa sin pojkvän och jag lämnar henne där och senare på kvällen ringer hon och berättar lyckligt hur hon hittat på det som en ursäkt att komma därifrån tidigare eftersom hon varit så kåt av vårt prat och stuckit hem igen för att testa det vi pratat om och sprutat hela sängen blöt i omgång efter omgång i timme efter timme //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar